Tuesday 29 January 2013

siapa sahabat sejati?

hai Mr.Blog..seriously da lama aku tak update blog tercinta aku nie..hehehehe..miss u so much,dear..
selama aku tak update nie aku banyak sangat cerita yang dikongsi bersama-sama..
terkejut tak tittle aku tu?? sahabat sejati korang?mesti ada yang special kan sahabat korang?
bagi aku sahabat sejati ialah sahabat yang sentiasa ada ketika susah dan senang..bg aku perkataan kawan makan kawan tu perkara yang aku paling benci dalam hidup..aku rasa seperti dikhianati.
cikgu PA aku,Puan Mahani dia kata yang dipanggil sahabat sejati ialah orang yang sanggup berkorban walaupun dari segi kewangan..betul ke? aku rasa ada betul juga..
lastly,aku rasa seandainya korang rasa korang sahabat yang sebenar-benar sahabat,buktikan yang korang sahabat sejati dan jangan tinggalkan sahabat anda walaupun pelbagai cabaran yang dilalui oleh kalian sangat perit dan sukar untuk ditempuh..

No comments:

Post a Comment