Saturday 16 June 2012

my memory

assalamualaikum semua..semoga hari ini hari yang indah buat kita semua..

tadi saya kemas2 bilik saya..almaklum la,bak kata ibu saya bilik saya da macam sarang tikus da..satu habit saya ialah saya akan kemas bilik saya,bila rumah saya ada events..for example,rumah saya ada kenduri ke..hehehehehehe..dulu saya memang rajin kemas bilik..sebab saya duduk dalam bilik tu dengan kakak saya,tapi sekarang..memandangkan kakak saya da berkahwin,jadi bilik tu saya punya!!
saya tak ada la malas nak kemas bilik sangat,saya akan kemas bilik setiap malam sebelum saya tidur..tengah kemas bilik saya tadi,tiba2 saya terjumpa kad pelajar saya sekolah agama dulu dengan gambar saya kecik dulu..jeng3..saya terus ambil handphone saya dan snap picture ni..

sekian,terima kasih..

No comments:

Post a Comment