Monday 7 September 2015

welcome back

assalamualaikum semua..

serius kot aku rindu plus plus plus nak update blog ni. sungguh busy yang teramat sangat sehingga tak mampu nak menulis blog ni. orang lain pun busy jugak, tapi aku punya busy ni mengalahkan perdana menteri. hehehehe. just joke guys. yang rindu aku, behave yourself okay. one day pasti kita jumpa. hahahaha. cuti semester lepas, merupakan cuti yg paling seronok gila la. sebab dapat raya sama-sama keluarga, walaupun first day puasa kat Sabah. tapi kat sini la aku belajar berdikari.

kau tak tahu macam mana rindu nya berjauhan dgn family. tapi dalam kehidupan ni perlukan pengorbanan. masa raya dapat la keluar beraya dgn kawan2 yg tercinta. cewaahhh. dpt hangout sama-sama dia org. dpt gelak sama-sama. yg penting dpt bahan antara satu sama lain. bila kita da sekepala dgn seseorg ni, kau bhn teruk mcm mana pun, dia tetap tak terasa. itu namanya persahabatan. bukan fitnah sana sini. opsss, I terlepas cakap pulak.

raya pertama *cuma keluarga abg aku je yg tak de*

geng form 5 SMK Raja Muda

geng jemah in the house

No comments:

Post a Comment