Friday 15 June 2012

NEW LOOKS!!!!

hai kawan2 semua..nie second post saya untuk this day..gila tak??dalam masa setengah jam je saya dah buat second post..sebab saya gila blog dan saya suka bercerita..just for your information,saya da tambah beberapa gadjet dalam blog saya..ini untuk menunjukkan yang saya dah update blog saya..hehehehehe..*bangga sikit*..ada picture yang saya add kat sebelah kanan..saya nak explain kat anda2 semua pasal gambar bayi yang bernama aliah batrisya..bayi tu ialah anak...anak sedara saya lah..dia lah first cucu dalam keluarga saya..jadi semua orang sayang dia..dia sangat comel..hehehehe..ada gambar yang new friends tu gambar kawan2 saya yang masuk form 6..sebenarnya tak de lah kawan baru pon,kami satu sekolah yang sama(ada beberapa orang dari sekolah lain),cuma kali tak satu kelas je..tu yang tak beberapa rapat..tapi sekarang rapat gilerr..
okay la sampai sini je la post saya untuk hari ni..

sekian,wasalam..

No comments:

Post a Comment