Thursday 18 April 2013

~!@#$%^&*()_+

assalamualaikum...
aku tak tau nak wat tittle apa untuk post aku kali nie...jadi aku wat je la simbol bukan2 nie..
hehehehe...aku nak tulis surat untuk aku member aku sorang nie..tapi takut dia terasa plak..banyak pihak aku harus jaga hati mereka-mereka semua..apa?? ye aku tau ada unsur lewah kat sini..
mana boleh perkataan 'mereka' digandakan,right??cehh belajar bahasa melayu pulak..
owkay friends,stop think about bahasa melayu..let's join me to write this letter..

Buat sahabat yang disayangi..
aku harap kau akan baca blog aku nie dan terus menyokong aku,,(ceh tak boleh bla..)
'sahabat sejati sukar dicari dan sangat sukar diganti'
hargai persahabatan korang selagi korang masih hidup..sebab apa??walau korang sahabat sejati macam nak mati tapi kalo meninggal dunia mesti sahabat tu tak ikut kita meninggal kan??
that's why aku suruh korang hargai persahabatan..persahabatan tu tak macam pasangan kekasih tau..kalo kita clash kita boleh cari orang lain..tapi kalo sahabat??
memamg boleh cari tapi sukar nak cari yang sama..yang ada chemistry ngan kita..
ayah aku selalu pesan kat aku,'jangan penting kan diri sendiri'..what??maksud aku,bila kita gaduh or anything else,kita harus memaafkan antara satu sama lain..yesss!!!! i know that is difficult to do..but we should try to do...right??sebelum memaafkan diri org lain cuba maafkan diri kita sendiri..entah-entah kita ni ada buat salah juga..biasalah manusia,banyak melakukan kekhilafan..so,please try to think positive guys...

wassalam...

No comments:

Post a Comment