Friday 26 April 2013

Mr. R

assalamualaikum kawan-kawan.. hari ni aku rasa gatal pulak tangan aku nak tekan keyboard ni dan  terus menerus tulis untuk post kali ni..hari ni hari paling menyedihkan buat aku..
sabar la wahai hati,berhenti la menangis wahai mata,!!ye aku seorang  yang lemah..mudah menangis di mana-mana sahaja..tapi air mata cepat sangat membasahi pipi..wahai air mata jangan la kau cepat merembes keluar sebab aku sudah penat untuk terus menerus menangis..
kepada En. J,kau berhak mengkritik apa-apa sahaja yang kau suka..sebab apa??malaysia ni mempunyai hak asasi iaitu kebebasan bersuara..tapi kau En. J,sanggup kau malu kan aku di hadapan budak-budak yang tidak ada belas kasihan..ye aku sedar itu kelemahan aku!!aku pelat..aku tak reti sebut huruf 'R'..tapi kau tak perlu malukan aku sebegitu..ye!!itu mungkin komen yang ko rasa sesuai untuk kau utarakan..setiap manusia ada kelemahan dan kekurangan diri sendiri..kau kata komen negatif itu untuk merangsang semangat aku..choi...mengarut..itu bukan naik kan semangat aku malah makin downkan aku...sampai hati kau!!!tak pe la..mungkin ko rasa ko berhak untuk mengutarakan hujah yang bernas lagi baik itu..aku ingat kau akan slow talk or face to face dengan aku untuk ko bagi tahu aku ni PELAT!!tak sesuai untuk masuk pertandingan pengucapan awam..tapi ko cakap direct depan budak-budak yang tahu meng'komen' je..sabar la hati..aku tahu wahai miss hati akan kuat dan tak mudah mengalah..masa kau komen aku En. J,aku tahan je telinga dan paling penting aku tahan air mata yang da nak mengalir..aku buat tak tahu n paling best control cun + cute + cantik..hahahaha..tapi kenapalah aku tak control tu semua bila berhadapan dengan sahabat aku ni..dia kata aku boleh!!!boleh ke masalahnya??perlu berhadapan dengan semua orang untuk esok dan seterusnya..aduhhh...sakit kepala aku memikirkannya..seandainya semua orang didunia ini mengerti bahawa setiap manusia ada kelemahannya tersendiri sudah pasti tidak akan ada air mata..uhhh *meratap nasib*

No comments:

Post a Comment