Thursday 11 April 2013

jangan muncul lagi!!Please!!

assalamualaikum kawan2..tgk tittle untu post aku kali....hah??aku tak tulis pasal sesape owkay...
and one more thing aku tak putus cinta pon...jangan ingat aku wat post untuk pakwe aku ke pe ea??
sebenarnya aku tak nak dia muncul lagi..DIA??sape dia??PBS aku la...alah Pentaksiran Berasaskan Sekolah tu..atau kata sinonimnya kerja kursus aku...
Hello,kerja kursus SEJARAH aku da tiga kali kena riject tau..spelling error la...aduhhh..nak menangis tau...aku rasa printer at umah aku tu kalo bleh dia nak menjerit da...x tahan dengan tuannya yang asyik guna dia..uhhh,maaf kan aku En.Printer..dan satu lagi aku rasa uncle kedai kelentong pun da menyampah tgk muka aku yang asik pergi kedai dia...hahahahaha..aku rasa la..
nasib baik PBS Pengajian Am aku kena riject sekali je...uhh,tu pun nasib jek...hehehehe...aku harap 'ko' tak kan muncul lagi depan aku...aku sampai nak demam da...GOOD BYE...

No comments:

Post a Comment