Monday 29 April 2013

new experience

ASSALAMUALAIKUM...da lama tak update MR.blog nie..*nampak beno nipuye..hahahaha...today aku banyak gila nak citer..hehehehe..hari ni aku bersama-sama kengkawan form 6 ada satu contest sempena karnival form 6 dekat SEDAR(Smk Dato' sri Amar Diraja,Muar)..sekolah aku nie pun masuk pertandingan yang ada dalam karnival form 6..aku??aku masuk pengucapan awam..cehh,tak payah nak komen aku pandai wat ke tak..owkay pagi2 tu aku pun buat pendaftaran,,then,cikgu aku suruh buat cabutan untuk undian..k,tak payah nak tanya aku dapat giliran ke berapa..sebab tangan aku ni memang 'power'..

                                         jeng...
                                         
                                        jeng...

                                        jeng...

                                               
                                                   jadi ini lah no giliran aku..


cehhh korang tak payah terkejut beruk sangat ea??aku relax je..*dalam hati cuma ALLAH yang tahu..dengan sopan dan aku buat muka cute aku masuk berdiri depan judges serta mengeluarkan segala apa-apa yang sudah ku hafal..aku rasa aku da buat yang terbaik dan terbaguuuuuuuuuuuuuuus la...cikgu aku pun kata yang aku da confident..tapi kalo da kata adat pertandingan..

oleh itu,dengan ini aku mengisytiharkan yang aku tak memenangi contest tu,,hehehehe..relax2 sudah..

okay,korang yang nak masuk apa-apa contest yang dapat giliran satu aku nasihatkan korang,x payah la takot..buat tak tahu je..kan tu rezeki daripada ALLAh..entah2 nanti korang dapat nombor satu ke??cehhhh...if ALLAH wills it..

No comments:

Post a Comment