Saturday 20 April 2013

hari makan sedunia!!!

assalamualaikum...

whaaatttt???? ohhh..faham2..terkejut ke dengan tittle post aku..hehehehe..tak payah nak terkejut sangat..*terkejut mak*..20 april 2013 hari sabtu,adalah hari bersejarah kami berempat..pecah rekod la katakan..makan 4 kali sehari..balik rumah sakit perut kerana kekenyangan..uhhh..*gempak tak aku*..

hari tu kita orang pergi bengkel bahasa melayu untuk penggal 2 dekat PPD yang dekat ngan jublin intan tu..pagi tu kita orang diberi makan bihun goreng warna putih dan nugget..mee + masin + berminyak...pelik tul dengan masakan tu..jadi telan je la..dalam area pukul 1 lebih makan lagi nasi ape ntah + ayam masak merah..member aku kata boleh tahan la..aku nie bab2 makan telan je,xpandai nak komen2..tapi kalo da rasanya tak sedap bunyi jugak la mulut aku nie..

after je bengkel tu dalam area pukul 5 petang kita orang memang da plan nak makan KFC..kebetulan memang dekat ngan PPD..jadi jalan kaki dala 5 minit je..da la pakai baju sekolah masuk KFC..siap ada budak cakap kita orang baru balik dari sekolah petang..alah malas nak layan pun..nak tau x?pakcik yang kat KFC tu bagi kita orang baki duit siap cakap duit tuk sekolah..layan kan aje..
kita orang pun balik lepas makan KFC..kita orang ikut jejantas masa balik tu..sebab member aku first time naik tu..OMG..alah,dia tak jakun pun..

kita orang pun tunggu ayah atikah ambil..pehh,ayah tika siap bwk kakak tika yang awesome tu..ziana zainal..hidup ziana!!!*semangat pilihan raya*.masa on the way nak balik,ziana ajak ayah tika minum kat mana entah..ohhh no!!!kita orang da kenyang owkay!!ayah tika tanpa memikirkan perasaan kita orang meng 'order' kan sekeping roti canai setiap orang..aku telan dengan pahitnye..after makan aku rasa mual glerrr...coz terlebih makan...apa2 pon,kita orang happy glerr lalui pengalaman yang indah ini..

good job frenz,atikah,afika dan amirah..





No comments:

Post a Comment