Tuesday 7 May 2013

6 mei

ASSALAMUALAIKUM..

okay sorry kepada abang-abang aku dan akak aku..uhh tak lupa kepada akak ipar dan abang ipar aku jugak..alamak dua orang terlupa pulak anak buah aku,aliah dan afeef..sebab lambat sambut birthday ibu atau nenek yang tercinta..semalam 6 mei memang birthday ibu aku..aku dengan abang aku,Qaiyum da beli da kek dan hadiah tapi nak buat macam mana ibu aku demam,.jadi aku dengan abang aku sambut tadi..uhh..tak pe la kan.at least aku sambut jugak..aku akan make sure tahun depan aku nak wat surprise untuk ibu aku..tunggu entry aku untuk tahun depan dengan post tittle yang sama,,,cehh..

tadi sambut sederhana je walaupun tak meriah tetap menarik..errr...korang kalau nak tahu,aku ni kalau ada apa-apa party mesti nak belon..memandangkan aku terlupa nak beli belon jadi aku rasa tak lengkap sambutan hari jadi ibu aku..okay,forget it now...ibu pun rasa seronok je..siap tanya aku dapat duit daripada mana..hello,tak kan la aku nak bagi tahu kot..abang dan kakak aku yang bagi duit..ada la simpanan sikit..cehh..memandangkan first entry aku tadi da banyak sangat idea yang mencurah-curah dan segala ayat bombastik telah diguna jadi aku tak ada point lagi nak berceloteh..so happy birthday ibu..i love u sooooooooooooooooo much..muaaaaaaaaaahhh...
disebabkan ekonomi semakin gawat,almaklumla pertengahan tahun banyak benda nak bayar,aku pun hadiah kan ibu aku sekotak coklat berjenama ferrero rocher..



hadiah untuk ibu...


i love u ibu,muaaaahhh




No comments:

Post a Comment