Friday 3 May 2013

bola vs korea

ASSALAMUALAIKUM,kengkawan,sahabat yang sentiasa menyokong aku..*bajet hot stuff kejap*..hahahaha...
okay,korang tengok entry aku kali ni..for the first time,aku nak buat luahan perasaan yang tak puas hati kat member aku seorang ni...before that,kepada sahabat aku or member sekelas form 6 SMK Raja Muda yang tahu kewujudan blog aku ni dan selalu baca all my entry korang tak payah nak gedik nak heboh satu dunia yang aku tulis entry ni sebab tak puas hati dengan Mr.Gagap/Angry Bird..hahahaha..
mula-mula aku dengan Mr.Gagap borak-borak kosong sambil melihat aksi member aku mira dan afika yang explore segala facebook budak-budak yang sememangnya aku tak kenal..ohh,before aku terlupa bukan setakat facebook tetapi blog and twitter..hahahaha..~jangan marah ye~
then dekat wall post facebook afika keluar la pelbagai post berkaitan BOLA..aku tekan kan sekali lagi BOLA!! okay yang paling hot sekarang pasal JDT!!aku tak ambil port sangat..maaf ye..

nie antara conversations aku dengan Mr.Gagap nie..

aku: isyhh,budak laki ni asyik bola..bola..bola..bosan..!

Mr.Gagap: biarlah kan..tak kan nak korea pulak...

aku: hello,at least orang korea handsome2..

Mr.Gagap: da la mata orang korea sepet2,handsome kejadahnya..cakap entah ke apa2..

okay perbualan aku dengan dia harus diberhentikan serta merta..sebab kalo aku terus bertekak dengan dia alamat memang kita orang akan bermasam muka...dan aku, kalo orang buat muka masam mencuka aku tak kan layan dan tak mintak maaf...kahkahkahkah..
okay fathiah..sekarang aku harus belajar memahami lelaki memang sinonim dengan bola..huhuhu..sebenarnya aku tak fanatik sangat dengan korea..aku cuma minat gila dengan cerita sebab cerita korea berbeza dengan cerita melayu...itu yang aku dapat rungkaikan..hehehe..

# p/s: buat Mr.Gagap ko tak payah nak kutuk2 korea..sekian terima kasih #

No comments:

Post a Comment