Tuesday 28 May 2013

demam gwiyomi

Assalamualaikum..

semakin hari aku tengok bebudak Malaysia ni sentiasa menyahut seruan kerajaan berkaitan dasar pandang ke timur.. fuhh,teror la aku sekarang ni.. boleh pulak cerita dasar kerajaan dekat sini kan.. okay kalau korang tak tau dasar apa yang aku cakap tu,korang boleh searh google, confirm korang lebih arif daripada aku.. so aku terang kan sikit,, dasar tu nak suh Malaysia boleh sama maju dengan negara timur tu.. pandai korang teka,, of course la jepun dan korea selatan..

so setiap hari aku bukak facebook je mesti ada new update daripada bebudak hot berkaitan video gwiyomi tu.. kalau comel aku tak kisah,tapi kalau gedik.. nauzubillah.. sampai budak kelas aku budak lelaki pun naik meluat.. memang sah bebudak Malaysia ni suka tiru gaya orang barat.. dengan K-pop nye,gangnam style, lepas tu gwiyomi.. pehh.. kalau K-pop aku tak kisah sangat sebab aku pun layan jugak lagu dia orang.. tapi part gwiyomi ni aku macam alah sikit.. macam alahan makan udang.. rasa gatal-gatal je.. so,aku istilah kan bebudak Malaysia ni memang da kena serangan demam yang teruk yang tak ada ubatnya.. DEMAM GWIYOMI.. dasyat la.. kalau korang nak tau member sekepala aku tu pun ada buat.. tapi tak masuk youtube or facebook la.. hello,dia bukan tak feymes la. cuma tak nak kena label, kena cop GEDIK..

so aku nasihat kan korang berhenti la meniru gaya orang.. amek ni sebagai hadiah bebudak yang buat gwiyomi tak pun peminat or yang fanatik dengan gwiyomi..


ta............ra...



No comments:

Post a Comment